The The Guardians
All messages of the Guardian in English and Dutch

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

13e Bericht van de Hoeders

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    The Guardians -> De Hoeders
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
claudia
Site Admin

BerichtGeplaatst: 09-01-2009 15:07:40    Onderwerp: 13e Bericht van de Hoeders Reageren met citaat

Voor jullie ligt het 13e Bericht van de Hoeders. Meer dan ooit geef ik ze door met alle liefde die ik in me heb en ben ik dankbaar dat ik ze, juist nu, juist vandaag heb mogen opschrijven en verwoorden, daar ze ook mij tot steun zijn.

De afgelopen maand heeft diepe sporen achtergelaten. Zowel op collectief als individueel. De gebeurtenissen in Beslan waarbij talloze slachtoffers zijn gevallen, het toenemende geweld in Irak, ze staan gegrift in ieders geheugen.

Ook persoonlijk heb ik in de afgelopen maand een aantal diepgaande gebeurtenissen ervaren. Nog maar 3 weken geleden op 3 september jongsleden overleed een zeer geliefde vriendin en zielenzuster wiens naam in vele harten leeft.
En slechts 2 dagen geleden overleed compleet onverwachts mijn innig geliefde broer, de oudste van ons vieren op slechts 42 jarige leeftijd.

Daags voor zijn heengaan had ik het gevoel dat de Hoeders zich opmaakten voor de berichtgevingen en na zijn overlijden heb ik ’s avonds gevraagd me tijd te geven en eerst te rouwen om zijn verlies. Nu ik ze echter vanmorgen heb opgeschreven voel ik me gesterkt in mijn verdriet en getroost door hun woorden.
Ik kan dan ook alleen maar wensen en hopen dat jullie dezelfde kracht kunnen vinden in hun woorden als dat mij heeft gedaan.

In liefde en zegening,
Jullie zielenzuster,
Claudia Philippo
Namasté

Geliefde broeders en zusters. Innig geliefde broeders en zusters. Indien wij jullie aankijken dan zien wij de smart die is afgetekend op jullie gezichten. Vol mededogen is onze blik voor het verdriet dat jullie in de afgelopen periode heeft geteisterd.
Het heeft diepe sporen nagelaten. Sporen van pijn, sporen van open wonden. Het heeft jullie geraakt tot de kern van jullie ziel en ver daar voorbij.
Woorden geliefden, zijn niet langer toereikend doch wij kennen het hartenleed dat jullie tergt.

Het is goed deze pijn toe te laten lieverds. De verloren dierbaren zullen zich getroost weten door de rouw die jullie hen toekennen. Het zal hen helpen voorwaarts te gaan als ook deze rouw jullie zal helpen voorwaarts te gaan. Rouw om hen geliefden. Geef hen hun rechtmatige plaats in jullie bestaan. Zij leven voort in jullie herinneringen.
Jullie behoeven je om hen geen zorgen te maken, immers zij zijn geborgen in de handen van de Allerhoogste. Laat hen weten hoezeer jullie hen liefhebben. Voor iedere naam is een stoel in gereedheid gebracht waarop zij plaats mogen nemen. Hoe ver zij ook verwijderd lijken te zijn van jullie aardse dimensie, zij zijn dichtbij. Ook wij zijn dichtbij geliefden. Jullie vasthoudend in jullie uren van smart. Wij zullen jullie nimmer alleen laten.

In zegening strekken wij onze handen uit en raken jullie harten aan in liefdevolle eenwording met heel ons Zijn.

Vermoeidheid

Onder invloed van het energieveld dat momenteel nog altijd aanwezig is dit een periode dat gekenmerkt wordt door het in stand houden van de eerder door jullie gecreëerde balans. Niet zonder reden hebben wij jullie in eerdere berichtgevingen gevraagd hier in de afgelopen en, in de komende tijd, aandacht aan te schenken. Doch dit gaat niet zonder slag of stoot.
De gebeurtenissen in de afgelopen periode hebben al veel van jullie krachten gevergd, geliefde broeders en zusters en nog altijd is het evenwicht niet in overeenstemming.
Dit, geliefden, werkt vermoeiend.
Immers, verdriet gaat hierin gepaard met jullie wens dit evenwicht in jullie zelf vast te houden en te herstellen indien nodig. Wij vragen jullie intens te kijken naar jullie zelve en daarin te vragen wat jullie nodig hebben om de weegschaal in evenwicht te houden. Wees hierbij overtuigd van de mogelijkheid hulp te vragen aan het Universum en weet dat deze hulp jullie met alle liefde gegeven zal worden.
Er is geen sprake van ‘alleen hoeven doen’. Zoals altoos het geval is geweest zullen jullie terzijde worden gestaan.
Indien jullie moe zijn slaap de slaap van de vermoeiden en weet dat over jullie gewaakt wordt.

Een kind kan vele gebeurtenissen ervaren in zijn of haar leven, doch de wetenschap dat wanneer zij ’s avonds hun hoofdjes in het kussen leggen, hun ouders over hen waken en hun zorgen en verdriet kennen, geeft hen de rust en het vertrouwen te gaan slapen en zo hernieuwde energie op te doen voor de volgende dag.

Indien het rust is dat jullie verlangen, vraag om rust en het zal jullie gegeven zijn.

Kracht

Geliefden, rust houdt echter niet in dat jullie gevrijwaard zijn van nieuwe ontwikkelingen. Rust houdt wel in dat jullie de kracht ontvangen deze nieuwe ontwikkelingen te dragen. Te dragen in vertrouwen. Eveneens biedt zij jullie de kracht de gebeurtenissen los te laten en over te geven. Mee te laten drijven op de stroom, hoe moeilijk dit ook moge lijken.
Hierin vinden jullie het evenwicht of liever gezegd hierin hérvinden jullie het evenwicht.
Bedenk eens geliefden, welke kracht jullie uitdragen indien dit evenwicht in jullie zelve hersteld is? Bedenk eens geliefden, welke kracht jullie uitdragen wanneer jullie besluiten dit evenwicht samen te voegen? Te bundelen?

Lieverds, een ieder van ons separaat zou nimmer in staat zijn zorg te dragen zonder de eenwording die wij met elkaar als zielen betrachten. Het is de verbondenheid die wij, hier in onze dimensie, delen met elkaar, geboren en gekoesterd vanuit Liefde, dat het allerhoogste goed is. Collectief delend vanuit Eenheid.

Loslaten

Loslaten is erop vertrouwen dat alles zijn bestemming zal vinden en niets geschiedt zonder medeweten van de Allerhoogste en vertrouwen dat alles in Zijn handen is. Daar waar het menselijk verstand onkundig is te bevatten is het de ziel en het hart die vorm kunnen geven aan de smart waaraan jullie zijn en worden blootgesteld. Loslaten is accepteren. Loslaten is ook beseffen dat niets zinloos, doelloos of zonder reden is. Jullie worstelingen, jullie gevechten, jullie verdriet, jullie machteloosheid. Ieder gevoel dat voelbaar is geweest, ieder gevoel dat voelbaar is en ieder gevoel dat voelbaar zal zijn, in het verleden, het heden en ja, in de toekomst.
In plaats van de handen krampachtig te slaan in een poging controle te houden over de gebeurtenissen, zouden jullie de uitgestrekte hand kunnen pakken die jullie wordt aangereikt en een lange rij van zielen kunnen vormen die allen hand in hand staan. Een rij zover als het menselijk oog strekt en voorbij de horizon. Handen van Liefde ineengeslagen.

Lichamelijk

Geliefde broeders en zusters, onder het huidig heersende energieveld heeft het lichaam veel te lijden van ongemakken. Daar waar jullie op zielsniveau verder zijn gegroeid treedt nog immer het conflict op tussen het ratio en datgene wat zich op gevoelsvlak afspeelt. Nog altoos hebben jullie de gewoonte de dingen naast gevoelsmatig, verstandelijk te willen begrijpen en rationeel te willen verklaren, echter lieverds, dit is niet altijd van toepassing. Daar waar verstand en gevoel elkaar bevechten treden lichamelijke ongemakken op, immers het zoekt een uitweg en baant zich een weg door jullie stoffelijke lichamen heen. In deze periode kunnen er dan ook diverse klachten ontstaan en ook hierin vragen wij jullie de balans voor ogen te houden en deze trachten te herstellen.
Dit kan op meerdere manieren.
Één is om niet langer te proberen verstandelijk te begrijpen en vanuit jullie gevoel de gebeurtenissen een plaats te geven, doch wij realiseren ons dat dit veel gevraagd is van jullie. Immers, de mens heeft een haast onbedwingbare neiging de dingen verstandelijk te willen doorgronden, zelfs wanneer dit haast of zelfs helemaal niet mogelijk is. Een ander is het lichaam de kans te geven weer in balans te komen door middel van rust, goede voeding en haar te verzorgen zoals zij dat van jullie verlangd. Onderdrukken van deze klachten biedt zelden de oplossing, doch zij verdient de aandacht die zij van jullie vraagt.

Herladen

Geliefden… wij vragen jullie de komende tijd te benutten de balans in jullie zelf te hervinden en elkaar vast te houden. Het is tijd jullie zelf te herladen met krachtig zuivere energie. Ook de komende periode zal zich blijven kenmerken door gebeurtenissen die van invloed zullen zijn op zowel collectief als individueel vlak. De recente gebeurtenissen in Rusland, het toenemende geweld in Irak, de andere tragische omstandigheden op zowel individueel als op collectief niveau.
Lieverds, indien wij konden zeggen dat jullie achterover konden leunen en uitrusten van de deze ontwikkelingen, dan zouden wij dit zonder aarzelen doen echter, jullie bevinden zich middenin de barensweeën van een nieuwe wereld en deze gaat zoals iedere moeder jullie kan vertellen, gepaard met pijn. Zij maakt onderdeel uit van het geboorteproces.
Ook de komende periode zal gepaard gaan met de weeën van een nieuwe wereld. Toch vragen wij jullie geliefden, dit met vertrouwen tegemoet te zien.

Tot slot

28 september is het Volle Maan.

Op 3 oktober staat Venus in het teken van Leeuw. Dit gegeven veroorzaakt een sterkte reactie van de vrouwelijke energie en daar slechts 4 dagen later het sterrenbeeld Tweeling in het teken van Pollux zal staan, zal deze energie zich vervolgens stabiliseren.

10 en 11 oktober zal Venus zich wederom roeren, doch daar Jupiter slechts enkele dagen later, op 12 oktober, zich zal laten zien, zal haar invloed beperkt zijn.

Op 14 oktober zal er een gedeeltelijke zonsverduistering zijn die slechts in enkele delen van jullie wereld zichtbaar zal zijn.

Tot slot zal 20 oktober gekenmerkt worden door de meteorenzwerm, Orioniden.
Het vluchtpunt hiervan zal liggen in het sterrenbeeld Orion waarbij jullie rekening kunnen houden met storingen in de atmosfeer en het heersende energieveld. Eveneens heeft deze meteorenzwerm invloed op magnetische veld waardoor er storingen kunnen ontstaan aan diverse apparatuur.

De Hoeders.

All trademarks are © their respective owners, all other content is © 2003/4/5 by C.Philippo.
Disclaimer: using this site and the information in it is for your own risk and you agree to that by using it. We are not responsible for any actions by the users of this site. In cases of hacking or abuse of this site for by law forbidden actions, you agree that we may use your personal information to take actions against you. This site is private property.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    The Guardians -> De Hoeders Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: