The The Guardians
All messages of the Guardian in English and Dutch
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Introductie

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    The Guardians -> Introductie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
claudia
Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 114

BerichtGeplaatst: 10-01-2009 10:06:16    Onderwerp: Introductie Reageren met citaat

Claudia's Introductie

Haast krampachtig heb ik vandaag toegegeven aan het verlangen mezelf terug te trekken beginnend bij mijn mailgroep na vanmorgen wederom een intensief gesprek te hebben gehad met Hebrefraïm. Al langer voel ik de behoefte terug te keren naar mijn eigen basis en vanuit daar te leven en te ervaren. Tot nu toe waren het invloeden van buitenaf die me weerhielden, maar de roep is sterker geworden en de drang daaraan gehoor te geven groter.

Er staan ons grote veranderingen te wachten. Groter dan de meeste kunnen bevatten. Hun geest wil het wel bevatten, maar gestigmatiseerd door dogma’s en stigma’s en geïndoctrineerd door eigen beperking en verlangen en hun overijverige enthousiasme dat juist zij uitverkoren zijn deel uit te mogen maken van het Hemels plan en roepende uit alle macht ‘Waarom juist ik’. Één ding hebben de ‘slachtoffers’ gemeen met de ‘uitverkorenen’. Beiden roepen ‘Waarom juist ik’.

Toch zijn niet alleen zij uitverkoren om deel uit te maken van het Hemels plan. Íeder mens is uitverkoren, niemand uitgezonderd.

Dat de scheidingslijn zichtbaarder is dan ooit tevoren staat hier los van.

In de afgelopen maanden zijn er veel veranderingen in mij geweest. Veranderingen waarin ik regelmatig aan mezelf, maar meer nog aan mijn ervaringen heb getwijfeld. Twijfels in de zin van; wat is hier de bedoeling van, wat ‘moet’ ik ermee, hoe kan ik dat uitdragen. Maar ook in de zin van ‘hoe kan ik deze veranderingen’ integreren in mijn dagelijks leven. Het is geen makkelijke opgave indien hulpvragen van alle kanten op je afkomen, alsmede de roep van het gezin en het gewone leven samenkomen met de energetische wereld. En toch kan het niet anders zijn dan beiden te ervaren als wezenlijk onderdeel. Het is juist belangrijk met beide benen op aarde en in het aardse Zijn te blijven en tegelijk contact te hebben met de Bron van Al het Zijn.

Het ja maar… is een veelgehoorde kreet totdat God heel fijntjes opmerkte dat ‘maar’ een woord is dat in de goddelijke wereld geen bestaansrecht heeft. Het is zoals het is. Gisteren was zoals gisteren is geweest en het was goed. Vandaag is zoals vandaag is en het is goed. Morgen wordt zoals morgen moet zijn en zal goed zijn.

Elke dag, elk uur, elke minuut, elke seconde is zoals deze moet zijn zonder dat er uitzonderingen zijn.

Één van de veranderingen is het contact met wezens die heel dichtbij de Bron staan. Ik ben bekend met mijn gidsen, koester hen als broeders en zusters op zielsniveau. Deze wezens zijn echter anders. Het is een mengeling van zielen waarvan ik niet kan onderscheiden of zij manlijk of vrouwelijk zijn. Puur energetisch en waarachtig in schoonheid van geest.

Grappig, ik probeer een naamsaanduiding voor hen te geven, maar geen aards woord kan een fractie omschrijven van hun taak, die geen taak is maar een vervulling. Geen term die nabij komt, toch realiseer ik me dat ik een naamsaanduiding wel handig is.

En terwijl ik dat opschrijf valt de naam Bronbewaarders en voel ik een zeer intens warm gevoel om me heen en door mij heen.






Bronbewaarders. Hoeders

Aldus hebben Zij zichzelf een naam gegeven. Bronbewaarders en Hoeders

In liefdevolle overleg met hen vraag ik Helen, mijn zielenzuster deze berichten op juiste wijze te kanaliseren. Dit mede zodat ik me kan blijven concentreren op de berichten zoals ze binnenkomen.

Warme liefdevolle omhelzing voor allen.
Namasté, Claudia Philippo


All trademarks are © their respective owners, all other content is © 2003/4/5 by C.Philippo.
Disclaimer: using this site and the information in it is for your own risk and you agree to that by using it. We are not responsible for any actions by the users of this site. In cases of hacking or abuse of this site for by law forbidden actions, you agree that we may use your personal information to take actions against you. This site is private property.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    The Guardians -> Introductie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum